Fredag

ÄNTLIGEN fredag. Men tro inte att det blir en slapp-helg för det. Nej jag har ett stort historia-arbete som ska redovisas på måndag = jag kommer få sitta minst en hel dag+natt för att bli klar med(typ).
Idag har jag hunnit med en väldans massa grejer ; skola, upp på stan för att köpa födelsedagspresent och luncha med mami. Sen tillbaka till skolan för att ha teckenspråk igen. Fick sluta en stund tidigare idag, så då passar jag på att skicka in några arbeten och blogga, innan mamma kommer och hämtar mig och vi beger oss mot Gustavsvik för avslutning på Mathis simskola :) Sen ikväll ska jag hem till min fina vän H och fira henne :) Guuuuld fredag! Hörs senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0