Fullspäckad dag ohyes!

Men jag älskart! Idag kom jag hem vid halv sju, efter ha spenderat natten ute i Glanshammar. Jag och Sis gick på bio med farbror&faster, vi såg Cornelis - den var sjukt bra, fast jag hade dock väntat mig mer! Men musiken är det inget snack om, han är(var?) så jäkla grym på att göra musik!

Efter att ha sovit några timmar imorse åkte jag hem till Bella och gjorde en tårta till henne, för att min grymma vän klarade av skoter-körkortet. Så jag ritade en snöskoter till henne på tårtan, shit jag trodde inte att jag var så grym på att rita ;) haha! Sen åkte jag, Bella och Malin upp på stan med Sis och köpte de sista julklapparna, så jäkla skönt att vara klar med ALLT!

På kvällen kom Anno med familj hit, och vi körde "lilla julafton" och fick julklappar av dom och av mami.
Solsidan-boxen, Eclipse, DIGITALKAMERA, Jay Smith's skiva, det bästa ifrån Så mycket bättre, lite smycken och en miniräknare. Och inte för att glömmas, den finaste julklappen av de alla ; en bild på mina fina systerdöttrar - blev lite tårögd när jag såg den VACKRA bilden på de VACKRA tjejerna! Nöjd tjej ohja, fick även ett presentkort av farbror på Marieberg Galleria igår också. Plus lite mer julklappar hos mormor&morfar på julafton!

Nu är klockan alldeles för mycket, så jag ska dra igång Eclipse och sova! Lång dag imorgon! Godnatt!

Jag är en tvivelaktig figur, duger ej mycket till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0