Nu blir det en såndär sen kväll igen..

Jag som skulle sova tidigt idag, jomen visst! Jag har inte ens börjat tvätta bort mitt smink, och mitt rum ser ut som ett helvete = måste städa innan jag lägger mig(kan inte sova i ett stökigt rum, dock är det stökigt JÄMT)

Aja, idag då. Först skola såklart, sedan tog jag mig upp på stan en snabbis med Krille och Niclas, köpte en flerämnes-häfte - välbehövligt, då jag ALDRIG kan hålla reda på mina kollegieblock, tar alltid med mig fel osv. 
Sen åkte jag tillbaka till skolan och hade utvecklingssamtal, gick över förväntan. Efter det skulle jag och Lennart handla - JAG plockade i vagnen, han gled mest runt och kollade på allt som vanligt. När jag kom hem tog jag min choklad från helgen och gick upp och satte mig i mitt rum och lyssnade på braig musik, och det har jag gjort tills nu.
Nu är det tänkt att jag då ska resa på mig, städa rummet och tvätta bort smink/borsta tänderna och sen sova. Tur att jag har lite sovmorgon imorgon, och att jag kan få skjuts av Lennart, om han är på bra humör! Nej nu måste jag röra på mig, alltså. Godnatt!


jag är alltid såhär snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0