Trött på att vara på resande fot

OM jag är, jag har ont i rumpan, har stressmage och åksjuk. Åkte precis från Karlstad, så jag är väl hemma vid  6. Herregud alltså, att mina resor aldrig kan få vara lugna och sansade.. Idag puttade jag till en tant för att jag blev förbannad på henne när hon försökte tränga sig före mig, och sen var det en kille som blev hämtad av polis i Örje. Nu vill jag bara komma HEM och ta en lååång dusch och lägga mig i sängen. Jag är så sliten så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och jag har kollat igenom alla avsnitt av Solsidan en gång till nu, menmen, nu ska jag sluta klaga! Hörs ikväll eller imorgon :)


Min saknade bror Julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0