1 December

Herregud, tiden går så sjukt fort! Känns ju som att det var nyss det var nyårsafton liksom, och nu är det bara 31 dagar kvar av 2010 - ganska jävla stört! 

Aja, imorgon, eller idag åker jag hem. För första gången har jag INGEN hemlängtan överhuvudtaget, jag orkar inte örebro. Men men, saknar vännerna ju! När jag kommer hem blir det Grey's och fifa - höhö! På torsdag är det öppethus i skolan = kommer hem sent på kvällen, KULJUL liksom.. Haha, nej nu ska jag sova, ska upp vid sju! Godnatt!


Keep your head up, and pray for better days..

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 00:52:45
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0