Biebör-fevör

Med bästa godiset och bästa sällskapet begav jag mig mot stan för att se Justin Bieber - Never Say Never. Han är ju så braaaaa! Nu sitter jag hemma i favvo-fåtöljen och kollar på El Clasico - Heja Barca! Imorgon SKA jag ut på en prommis, har inte varit ute och gått eller rört någe vidare på mig sen förra veckan..
Och medans jag ändå håller på kan ni väl gå in på Metro On Stage och rösta på mina vänner i Embrace Elijah. Man loggar in med sitt facebook- och/eller twitter-konto, och med ett enkelt knapptryck har ni röstat :) Nu ska jag gå och lägga mig, tänkte sätta alarm så att jag kommer upp i hyfsad tid liksom, vi får se hur det blir med det.. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0