Min vän Isabelle och jag

Jag har en sjuk vän. Hon heter Isabelle. Hon är så lik mig, på alla sätt och vis. Folk brukar tillochmed ta fel på person, ibland heter jag Isabelle och hon heter Erica. Vi avslutar varandras meningar. Hon är så jävla bra. Och det är ju jag också, så jag menar vi är ju en super-duo tillsammans. I augusti har jag känt Isabelle i 7 år. Tiden går så äckligt fort. Tänk vilken tur jag har som har just Isabelle som vän. Isabelle och jag har gjort massa sjuka grejer tillsammans. Till exempel så sov vi hemma hos mig helt själva (och med 4-5 tjejer till) när vi var 11, vi har varit på Tokio Hotel-konsert med två snygga brudar och snart åker vi till Holland. Fast vi har såklart inte bara gjort det, vi hittar alltid på en massa bus när vi är tillsammans! I'm lucky! Du är så bra Isabelle, jag är så glad att just du är min vän! Jag älskar dig, hihi! ♥♥♥





Kommentarer
Postat av: Din bästa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw <3 hahahaha

älskar dig! XDXDXDXDXDXD^o^

HAHAHA så fult

2011-04-23 @ 10:00:19
URL: http://isabellejanssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0