The girl

"I wish I could do better by you cause it's what you deserve" - jag tröttnar aldrig, det är världens bästa låt! Låten som ska spelas på mitt bröllop och min begravning. Så. Jävla. Bäst.

Igår gick jag och la mig så sjukt tidigt, jag låg i sängen redan vid nio. Och somnade runt tio. Det var så skönt att gå och lägga sig och somna en timme tidigare än vanligt. Och jag hade tillochmed en lugn morgon. Men som den tidsoptimist som jag är, och eftersom att jag missuppfattar allting(eller så hör jag bara dåligt?! hehe) så trodde jag att vi började kvart över 8, men det gjorde vi minsann inte. Vi började ju åtta, såklart! Så jag fick stress-cykla upp till Hjalmar Bergmanteatern, och kom nästan i tid. Grymma tjejen, yes! Ikväll kommer Pauli hit och sover, ska bli mysigt att umgås med henne, det var ett tag sen sist!



City and Colour - The girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0