Trött tjej

1. Jag publicerade tydligen inte mina tidsinställda inlägg. Det sög ju. Tänkte ju lägga ut en asbra låt. Det får bli imorrn, eller när jag orkar.
2. Flyget från Oslo var 45 minuter sent, =vi var framme en timme senare än planerat. 
(Men pappa och Sis3 mötte oss på flygplatsen, inga sura miner där inte!)
3. Jag sov typ 5 timmar natten till idag och 40 minuter mellan Oslo och Stavanger. =trött erica.

Trots att jag har varit så trött och yr så jag knappt har vetat om vad jag gjorde och varför så har jag iallafall läst ut "Gömda" och så köpte jag en ny bok på Arlanda faktiskt, "Varför gråter inte Emma?". Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag har börjat sluka böcker utan dess like, och jag gillart! Imorgon ska jag n j u t a av lov. Och sen ska jag ta mig ut och fota. Stavanger är en av de vackraste städerna jag har varit i. Måste bara hitta ett fint ställe att fota på, så ska ni få se Stavangers allra vackraste sida! Nej nu ska jag nog gå och lägga mig. Och sova. Länge. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0