London calling, baby!

Okej jag ångar att jag sov dom där två timmarna förut, nu kommer jag ALDRIG somna för natten.. Fast jag börjar ifs inte förrens 11:30 imorgon, så jag kan ju ta en liten sovmorgon iallafall! Men carpe diem!

Idag berättade jag och sis för mamma vad hon ska få i födelsedagspresent, eftersom hon fyller 40 år så slår vi detta år på stort! Egentligen hade vi tänkt att ge henne det som en överraskning dagen innan vi skulle iväg. Vi har fifflat med flygresor och hotell ett bra tag nu, och tänkte att hon inte skulle veta något, men eftersom att vi måste fixa betalning via internet så skulle hon märka. Och sen var vi tvugna att fixa med ledighet och sådär, så nu gör det ingenting att jag skriver det : VI SKA TILL LONDON!!!! Det ska bli så jäkla skönt att få komma tillbaka till världens bästa stad! ÅH längtar så jag spricker! Den 23:e maj åker viiii!!!!!!
Så nu blir det till att betala flyg+hotell och sen spara en masssa fickpengar, så jag kan shoppa mig en ny garderob där borta! Ska även sätta mig själv på hårdträning och en finfin diet, jag har bara inte hittat den diet som passar mig än. Har även tänkt att starta en "viktblogg" parallellt med den här där jag skriver hur mycket jag har ätit, tränat osv. Taggad till tuuuusen!


Jag och bästaste bästaste mamman i hela världen på hotellrummet i London, maj -10
snart är vi där igen!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0