Rederiet

Det bästa med att vara sjuk, är att man kan kolla på alla möjliga serier. Jag har legat i mammas säng hela dagen och kollat på Rederiet, en av tidernas bästa svenska serier! Jag är inne på första säsongen och lär inte komma så mycket längre idag. Jag har typ 10 avsnitt kvar av säsongen, men jag klagar inte. Rederiet är bäst!
Efter att ha legat i mammas säng i över 24h har jag nu flyttat upp till mitt eget rum. Det ska bli skönt att få sova i sin egen säng inatt. Jag mår mycket bättre nu, nästan helt bra. Men eftersom att smittrisken fortfarande är hög så stannar jag hemma imorgon också, för att inte riskera att smitta någon annan. ÅH, hatar magsjuka. Vill tillbaka till min klass, skratta och ha kul! Bästa SpA10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0