3 januari 2011

Ännu ett år har passerat, ganska skönt faktiskt. Även fast 2010 gav mig så mycket mer än förväntat, så kan jag inte låta bli att tycka att det är rätt skönt att det är förbi! 

Jag har varit väldigt off de senaste dagarna, jag har inte riktigt orkat sätta mig vid datorn. Jag har inte orkat nånting nästan, jag är konstant trött och går runt som en vandrande zombie - ibland leker livet :)
Säger väl som alla andra : nytt år, nya möjligheter. Det här året ska jag lyckas. Ja, jag vet, man säger så varje år, men jag är trött på min kropp, jag är trött på hur jag ser ut. Så därför ska jag köpa ett gymkort och jag ska gå ner några kilon(ganska många faktiskt..), och jag ska känna mig nöjd med min kropp!

Det nya året firades in med fina vänner vid slottet, fast jag åt mat med familjen sen drog jag vidare till Ludwig och partajade lite där. Efter slottet drog vi till J och sen blev jag upphämtad av världens bästa, bokstavligt talat, faster&farbror - TACK

Annars har det väl inte hänt så mycket, jag har umgåtts med familj och vänner till familjen, och bara tagit det lugnt!
Imorgon ska jag se Narnia i 3D med min saknade Bella, har inte träffat henne på hela lovet=massa girltalk!
Nu ska jag sova, trött som jag är trots en powernap på över två timmar för inte alls längesen - imorgon blir det telefonsamtal, upp på stan, förhoppningsvis kan jag dra med mami, köpa gymkort och till sist bio! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0