Dag 7 – En ny bild på dig själv och 10 faktan


(nyare bild har jag inte, den är relativt ny iaf, haha)

x Jag är världens sämsta på att komma i tid, med andra ord tidsoptimistisk.
x Jag är också världens glömskaste, trots att jag skriver upp allt i kalendern och i mobilen så kommer jag(oftast) aldrig ihåg något jag ska göra.
x Jag HATAR milkshake - det är det värsta jag vet, jag ryser bara jag tänker på det.
x Jag hade gomtandställning innan jag fick tandställning i över- och underkäke i slutet av 7:e klass och till början av 9:e klass - NEVER again. 
x Jag har en väldigt komplicerad familj, med en hel dröse syskon, dom är så många att jag får räkna på händerna när folk frågar mig hur många syskon jag har - 7 stycken. 5 i Örebro och 2 i Stavanger.
x Jag kommer aldrig mer i hela mitt liv ställa mig på ett par slalomskidor igen - sanna mina ord. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, störtlopp ner för hela backen. Dock åker jag mer än gärna snowboard, då jag tycker det är lättare :)
x Jag har fobi mot hav och sjöar. Speciellt sjöar där vattnet är mörkt och man inte ser ner. Det är så jävla vidrigt.
x När jag har tagit studenten ska jag antingen plugga på universitet i någon annan stad än Örebro, eller så ska jag flytta till Norge och plugga till teckentolk där. Eller lärare.
x Jag har varit i Spanien x2, Grekland, Tyskland, Tjeckien, England, och såklart de nordiska länderna.
x Jag älskar min familj över allt annat och jag gör vad som helst för dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0