Dag 8 – I min handväska



Eh, det är inte allt. Men en del, haha.

1 : Mina kära läsglasögon, dom ligger ALLTID i min väska, eller på skrivbordet hemma - när jag är i skolan ;)
2 : Min äkta, älskade Louis Vuitton. Den är så äkta som en plånbok från Rhodos kan bli = ganska så oäkta. Men den är min bebis, har allt där i typ, bankomatkort, leg, gymkort, klubbkort osv.
3 : Mitt pennfodral, ett måste!
4 : Mitt paraply - JA jag har det i väskan året runt, man vet ju aldrig!
5 : Min parfym, som jag fick i julklapp av moster - doftar ljuvligt!
6 : Min kalender - där i har jag ALLT som jag har planerat och funkar inte utan den. Jag blir helt handikappad om jag märker att jag av någon anledning skulle ha glömt den hemma.
7 : Mitt kollegieblock - där i har jag alla ämnen som jag har i skolan, dvs ett flerämnes-häfte. Väldigt jobbigt om man märker när man kommer till skolan att man har glömt det hemma.

Förutom det har jag kamera, hårnålar, ibland smink och 1000 andra grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0