Dag 9 – Mina syskon



Ann-Sofie 23, Jessica 21, Patrick 19, Magnus 18, Carina 12, Mathilda 6 & Linnéa 1.
Och vi får inte glömma våran Sofia, som idag skulle varit fyra år. Älskade ängel.

Jag har en del syskon ja, Men alla har inte samma mamma och pappa. Men vi är syskon. Och jag älskar de alla lika mycket. Trots att jag inte träffar Magnus och Linnéa lika ofta som jag skulle vilja, så älskar jag och saknar dom varje dag!

Den syster som jag har samma mamma och pappa som ; Carina, bråkar i princip varje dag. Det handlar om småsaker som smink och kläder. Hon och Mathilda bråkar också VARJE dag, får aldrig en lugn stund, haha. Nejmen mina syskon är mitt allt, vet inte vad jag skulle gjort uan dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0