Måndag

Jag hade tänkt mig en stilla morgon, och bloggning i lugn och ro.. Jag gjorde världens bamsefrukost som tog mig 20 minuter, och sen hade jag bara 45 minuter kvar som jag skulle äta och göra mig klar på.. Nu har det gått en halvtimme och om en kvart går bussen för terminens första "skoldag", om man nu kan kalla det för skoldag. Jag har en lektion och efter skolan ska jag och Julia, trots våra förkylningar gymma lite lugnt. När jag kommer hem ska jag plugga och ta det lugnt, och försöka få bukt på denna förkylningen... 

Nej nu ska jag slänga i min en Ipren och åka till skolan! Hej så länge!

Jag saknar London så jag nästan blir tokig.. Men vem vet? Jag kanske vandrar på Londons gator inom snar framtid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0