Min helg

Min helg spenderades på Vara-slätta, hos mormor och morfar. När jag var mindre tyckte jag inte alls om att vara där, det var för "lantigt", nu vill jag knappt åka hem därifån - det är så JÄKLA skönt att få ett break, komma bort och andas lite vara-luft. 

I helgen har det iallafall varit 60-årskalas, på mormors födelsedag, då mormor och morfar även firade 40-årig bröllopsdag! Så det har varit party kan man säga. Jag, moster och mami hade hand om drickan och sen hade vi grymt teamwork i köket när det skulle diskas, jag och Classe - GRYMMA vi var. Jag STUPADE i säng vid ett.




Barnbarnens present till mormor, ALLA kollar i kameran utom jag. 
Men what to do, det var ett av de bättre korten på oss. Jag bjuder på den :)


Så kan det gå om det, bokstavligt talat, är glashalt ute.


Min söta kusin och moster :)


Jag har dragit på mig årets förkylning, så jag ska ta en zyx och lite nässpray sen blir det sängen. Börjar klockan 1 imorgon! Mitt nya liv drar även igång! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0