2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja det gjorde jag. Men det håller jag för mig själv.

Har du några nyårslöften?

Alltså, varje år säger jag att jag ska börja träna och gå ner i vikt och blablabla, men imorgon SKA jag köpa ett gymkort - ska faktiskt vara på gymmet klockan 11 med Julia!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Japp :D
Vilka länder besökte du?

Norge, Danmark, Tyskland, Tjeckien, England, Grekland.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Glömmer aldrig 8/9
Vad var din största framgång 2010?

Att jag började gymnasiet - att jag överhuvudtaget tog mig dit, så jäkla stolt!

Största misstaget?

Så mycket.

Bästa köpet?

Min iPhone – älskar den!

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder tror jag
Gjorde någonting dig riktigt glad?

SÅ mycket gjorde mig riktigt glad, alla resor och alla goa nya(och gamla) vänner och människor jag har träffat.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Vestkantsvartinga, Te Amo, Dream, Just the way you are och så många fler.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och. När jag blir ledsen blir jag verkligen ledsen, och när jag blir glad blir jag verkligen glad.

Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit vara på tiden. Och på alla resor jag gjorde.

Favoritprogram på TV?

Grey's Anatomy, Så mycket bättre

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Precis efter tolv sjöng mina fina vänner "Ja må hon leva" för mig utanför skolan, efter balen.
På dagen åt jag tårta med min familj♥ och sen åkte jag till stadsparken och träffade mina fina vänner♥

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Jeansleggings och oversize-tröjor

Den bästa nya personen du träffade?

SÅ många. Kan omöjligt välja bara en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0