Vattengympa

Hoppade gymet och gick på vattengympa, inget för mig. Nästa vecka ska jag prova afro, core och bodypump. Plus några gympass på det. Vet inte hur jag ska hinna, MEN jag ska göra det! Haha.
För övrigt ser det ut att bli P&L i sommar, taggat till tusen! Så nu jävlar är det bara att sätta igång! Ska nog ta mig till gymmet imorgon om jag hinner, har TON med plugg, bokstavligt talat.. Får ju fan ryggproblem av att bära runt på domdär jävla böckerna jämt, haha.
Nä, nu går jag och lägger mig! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Vega

PEACE AND LOVE FY FAN VAD GULD VI KOMMER HA DET!!!!!!!! p.s måste boka biljetter snart snart snart!!! <3<3<3

2011-01-26 @ 19:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0