Hejdå Stavanger

Tidsinställt inlägg

Nu sitter jag förmodligen på planet och väntar på att få lyfta. Ska bli underbart att få komma hem igen. Dock har jag 100 grejer att göra den här veckan som kommer också, men det blir fint! Här är lite bilder från igår, vid Sofia's grav. Det var nämligen fyra år sedan hon lämnade oss igår, och det är första gången jag är vid graven på två år tror jag. Det är väldigt känsloladdat att över huvud taget ta sig till kyrkogården. Så jag har undvikt det så länge jag kunnat. Nu var det dock på tiden! Gravstenen är så fin, precis som min älskade ängel♥

Mannen i mitt liv - Harley


Fina gravstenen, och fina älskade unge! Vi saknar dig varje dag!


Pappa och Linnea

Åh, årets härligaste bild! VÅR!!


Åt även årets första jordgubbar, måste dock erkänna att dom smakar som bäst på midsommarafton ;)


Kommer ett inlägg vid lunch också! Ha en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0