Jag suger på att blogga.

Ja det gör jag. Bigtime. Fast jag har lärt mig att p r i o r i t e r a! Jag önskar att den här veckan hade 20 dagar till, har 100 saker att göra! På torsdag tar jag långhelg och drar till Stavanger. Ska på ett "möte" där. Ska bli sjukt skönt att komma iväg några dagar, och ladda batterierna. Men framförallt PLUGGA! Har just nu håltimme och skickar över lite bilder till min mail från min dator, och ska snart sätta mig vid en skoldator och göra en powerpoint-presentation till imorrn, för jag är ju så jävla grym på powerpoints, haha!
Igår åt jag sushi med Mami, Addie och Channie. Något som jag absolut kommer äta igen! Sen gick vi på teater, mysigt som bara den! Bilder på det kommer upp så småningom. När jag har tid att sätta mig vid datorn så att säga. Upptagen tjej. Japp! Ha en fortsatt bra dag! Hej!


Favorit i repris, jag och Synne♥ sista kvällen på Rhodos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0