Jävla skit.

Jag tänker inte ursäkta språket, för det är faktiskt så jag känner.

Jag var hemma i två dagar för illamående osv, och imorse när jag väl ska gå till skolan vaknar jag med världens förkylning. Och jag lovar att jag har feber. Bör väl tilläggas att jag gick till skolan iallafall. Kul det var att sitta där och snora liksom..
Jag som har playdate med Amanda och Lilly imorrn.. Det lär ju inte bli av, för jag vill absolut inte smitta Lilly, och inte Amanda heller för den delen. Så jävla surt att jag ska gå och bli sjuk just nu. 
Nu ska jag kolla på One Tree Hill och tycka synd om mig själv. Har TON med plugg jag borde göra, men jag orkar inte. Jag gör verkligen inte det. Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0