Livet leker

1. Jag hann med bussen från Hagagatan imorse, händer typ en gång i månaden. =bra morgon
2. Jag skrev en hel uppsats, och det kändes BRA när jag skickade in den till urkund.
3. Jag tränade idag, och det var grymt!
4. Jag fick sommarjobb idag också, eller jag fick svar att jag i sommar kommer jobba som Äventyrare i Kongeparken!!! Jag är så jävla glad rent ut sagt! Det var därför jag var i Stavanger i helgen, för att gå på "audition"/arbetsintervju! Det enda negativa är att jag kommer vara borta från familj och vänner i princip hela sommaren. Men klarar jag den här sommaren utan dem så klarar jag ALLT! Tackar gudarna för msn/facebook/mobil!

Så mitt liv rockar i princip. Förutom allt skolarbete så leker livet! Imorgon ska jag gå och se Justin Bieber-filmen med Bellson, Malin, Mathi och Carina - fiiiiint! Nu ska jag fortsätta med mitt plugg, skulle bara uppdatera om mitt fabulösa liv!! :D


Här var jag så jävla lycklig, när jag hade lyckats med moppe-körkortet! Jag är lika jävla lycklig nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0