31 mars 2011

Idag var jag så jävla snygg. Hade på mig mina nya vita converse, shorts med strumpbyxor under, sis1 linne och skinnjackan. Synd att jag inte tog en bild, för jag var så jävla snygg! Meen, jag har inte bara varit snygg idag, jag har varit duktig också! Tränade på gymmet i över en timme, och när jag kom hem pluggade jag matte. Jag är så braaa! Och vädret var så jävla bra, tills klockan blev typ tre och det blev mulet. Sen började det regna/snöa när jag var på väg hem. Det var ju jävligt kul.. Så fort BB är slut ska jag gå och lägga mig, en lång skoldag som avslutas med ett pass bodypump på Actic. Förväntar mig en djävulsk träningsvärk! Puss snyggingar!


Snaaaart ses vi igen min prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0